Terkesima!!! Wanita Dibelit Ular Sawa Berjaya Diselamatkan Penduduk Kampung.

Tular seekor ular sawa yang ditemui dan disangka sedang menelan seekor kambing rupanya ular tersebut sedang bergelut bersama seorang wanita di sebuah hutan.

Perkara itu dipercayai bahawa wanita tersebut sedang melakukan ‘jungle trekking’ bersama rakan-rakannya pada awal pagi. Malangnya aktiviti tersebut bertukar kepada tragis apabila wanita tersebut ternampak ular sawa dan tidak sempat melarikan diri.

Lalu perkara itu menyebabkan penduduk setempat melakukan operasi pencarian bagi menyelamatkan wanita itu. Alangkahnya terkejutnya apabila melihat wanita itu masih hidup dan sedang bergelut bersama ular sawa berkenaan.

Penduduk setempat yang berhampiran hutan bergegas menyelamatkan wanita itu dari dibelit ular sawa. Namun operasi tersebut berjaya dan wanita mengalami keretakkan tulang dan segera dikejarkan ke hospital.

Video :

@setyaajdha Balas @zazadeni370 kesian lah tengoknya?#soundviralfyp?? #filmularraksasa #pelik ♬ suara asli – giyantiyanti

Ular sawa berkenaan telah berjaya ditahan oleh Jabatan Perhilitan daerah tersebut. Video tersebut telah meraih perhatian ramai dan telah viral di media sosial.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet memuji tindakan pantas yang ditunjukkan oleh penduduk setempat serta berasa simpati atas kejadian yang terjadi pada wanita tersebut.

Baca lagi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *